Rock Race

Η

διαδρομή

Επειδή η Ύδρα είναι ένα νησί χωρίς δρόμους έχει διατηρηθεί σε εξαιρετική κατάσταση το δίκτυο μονοπατιών της. Τα μονοπάτια αυτά ενώνουν εξωκλήσια, οικισμούς, παραλίες, παλιά χωράφια, βοσκοτόπια και φυσικά φτάνουν μέχρι τις ψηλότερες κορυφές του νησιού.

Τι είναι το Rock Race;

Είναι μια διαδρομή 18χλμ. που στόχο έχει να αναδείξει τις ομορφιές του ορεινού τοπίου της Ύδρας, όμως χωρίς τις μεγάλες δυσκολίες του μαραθωνίου. Μοναδικά ορεινά μονοπάτια που περνούν από παλιά αλώνια, ξωκλήσια, γεφύρια και ανεμόμυλους. Αυτό όμως που θα συναρπάσει περισσότερο τον κάθε δρομέα είναι το μοναδικό φαινόμενο του να τρέχεις σε μονοπάτια δίπλα στη θάλασσα.

Απόσταση 18,0 χλμ. με θετική υψομετρική 1015μ.

Η εκκίνηση θα γίνει από το λιμάνι στις  και το πρώτο τμήμα της διαδρομής είναι κοινό με αυτό της μεγάλης διαδρομής όπως και το τελευταίο. Η διαδρομή του 2020 έχει αλλαγές σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια με στόχο την αναβάθμισή της ποιοτικά. Πλέον αποτελεί έναν πραγματικό αγώνα βουνού με την υψομετρική να ανέρχεται στα 1015μ. σε απόσταση 18, 0 χλμ.

Altitude Profile

groups
miles
0K
winners

People

say

Μπράβο σας συγχαρητήρια ,σας ευχαριστώ θερμά για την απίστευτη εμπειρία που μου χαρίσατε!

Στεφανής Σταύρος

Ydra’s trail race 2017. Οι αλλαγές στη φετινή διαδρομή έφεραν την απόλυτη ισορροπία ώστε να μην έχει κανένας παράπονο αφού έχουμε πλέον πολύ γρήγορα κομμάτια αλλά και πολύ τεχνικά τα οποία απαιτούν πολύ προσοχή όταν προσπαθείς να κινηθείς γρήγορα! Για την διοργάνωση, την φιλοξενία και την ατμόσφαιρα δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα αφού κάθε χρόνος που περνάει το άψογο γίνεται τέλειο και δε ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να προσφέρει η εκδήλωση στο μέλλον.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της επιτυχίας για ακόμη μια φορά!

Salomon Hellas

Ύδρα Αγώνες Βουνού 2016… Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρίσκομαι εκεί φέτος για προσωπικούς λόγους… Εύχομαι όλα να πάνε καλά το 2018 και να είμαστε όλοι εκεί σε έναν από τους καλύτερους αγώνες που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα!!!

Φωτιάδης Αλέξανδρος

Ανάλυση

διαδρομής

1ο τμήμα: Απόσταση 6100μ

Εκκίνηση στο λιμάνι. Ακολουθούμε το κεντρικό καλντερίμι του νησιού που ανεβάζει προς το βουνό για το 1ο χιλιόμετρο. Το 2ο χιλιόμετρο είναι στην αρχή σε ανηφορικό τσιμεντόδρομο τον οποίο αφήνουμε στρίβοντας αριστερά σε έντονα ανηφορικό μονοπάτι γνωστό σαν «κόκκινα χώματα». Αφού περάσουμε το 2,9χλμ αρχίζει η κατηφόρα μέχρι το 4,7χλμ (ανεμόμυλοι). Ελαφρά κατηφορικό μονοπάτι μας οδηγεί σε χωματόδρομο που ακολουθούμε δεξιά, αρχικά επίπεδα και στη συνέχεια ανηφορικά. Λίγο πριν το ψηλότερο σημείο του (5,9χλμ) τον αφήνουμε και πιάνουμε δεξιά ανηφορικό μονοπάτι. Σύντομα μας βγάζει σε χωματόδρομο που τον ακολουθούμε δεξιά στο ΣΤ.ΑΝ. 1, στο 6,1χλμ

2ο τμήμα: Απόσταση 2100μ

Στα αριστερά μας πια βλέπουμε εντυπωσιακή παραλία από την πίσω πλευρά του νησιού και παλιό αλώνι. Προσοχή όμως δεν πρέπει η όμορφη θέα να μας «παρασύρει κατηφορικά στο χωματόδρομο». Αντίθετα θα πρέπει να ανηφορίσουμε σε μονοπάτι μέσα σε πεύκα μέχρι το ψηλότερο σημείο στο 6,8χλμ. Εκεί θα αρχίσει η απότομη κατηφόρα που θα μας βγάλει σε χωματόδρομο στο 7,3χλμ. Εύκολα κατηφορικά θα φτάσουμε στο ΣΤ.ΑΝ. 2, στο 8,2χλμ

3ο τμήμα: Απόσταση 5500μ

Ίσως το πιο δύσκολο τμήμα του αγώνα όχι μόνο εξαιτίας της υψομετρικής αλλά και λόγο της μακρινής απόστασης από το 3ο ΣΤ.ΑΝ. Στην αρχή τρέχουμε σε ομαλό χωμάτινο μονοπάτι. Μετά από 3χλμ. ξεκινά η απότομη ανηφόρα σε παλιό καλντερίμι που οι ντόπιοι δρομείς ονομάζουν «ψυχοβγάλτη». Η θέα όμως κάνει την ανάβαση λιγότερο επίπονη. Φτάνουμε σε διάσελο και μπαίνουμε για λίγο σε κατηφορικό μονοπάτι μέσα σε πευκόδασος. Βγαίνοντας από το δάσος πρέπει να πάμε αριστερά (ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΥΘΕΙΑ). Σύντομα συναντάμε εθελοντή της διοργάνωσης θα ξεχωρίζει εδώ την μεγάλη με τη μικρή διαδρομή (13,4χλμ). Συνεχίζουμε για λίγο ακόμα μέσα σε πευκοδάσος και φτάνουμε στο ΣΤ.ΑΝ. 3, στο 13,7χλμ

4ο τμήμα: Απόσταση 4300μ

Κατηφορικό τμήμα με πολλά σκαλιά οδηγεί στο κεντρικό καλντερίμι του νησιού. Ένα υπέροχο καλντερίμι μέσα σε πυκνό δάσος από πεύκα που θα μας φέρει στο ψηλότερο σημείο του οικισμού με φανταστική θέα από το λιμάνι. Στη θέση «Αχούρια» εθελοντής μας υποδεικνύει την πορεία. Εκεί συναντάμε τον ΣΤ.ΑΝ. 4, όπου είναι και ο τελευταίος σταθμός. Εισερχόμαστε στα πρώτα σπίτια. Ο οικισμός Καμίνια είναι ιδιαίτερα γραφικός. Τρέχουμε σε καλντερίμι διασχίζοντας το λιμανάκι του. Στη συνέχεια τρέχουμε ανάμεσα στα πέτρινα σπίτια και τις ταβέρνες. Πλησιάζοντας στο λιμάνι της Ύδρας ακούμε τα χειροκροτήματα και μπαίνουμε στο πέταλο του λιμανιού. Σίγουρα ο τερματισμός που θα βιώσουμε είναι ο πιο όμορφος καθώς όλοι οι κάτοικοι της Ύδρας περιμένουν για να επευφημήσουν και τον τελευταίο αθλητή.

ΧΑΡΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

Σκανάροντας τον QR Code ή πατώντας ΕΔΩ, μπορείτε να κατεβάσετε τη διαδρομή με το αρχείο gpx για τα ρολόγια σας.