Η MISKO ιδρύεται το 1927 από τις οικογένειες Μιχαηλίδη & Κωνσταντίνη. Από τη στιγμή που φτιάχτηκαν τα πρώτα ζυμαρικά στο εργαστήρι των οικογενειών στον Πειραιά, μέχρι και σήμερα, η MISKO παράγει ζυμαρικά νόστιμα και θρεπτικά που δίνουν τη δυνατότητα σε όλους μας να προσφέρουμε στην οικογένεια μας ότι καλύτερο.
1953
Οι νέοι ιδιοκτήτες της εταιρείας είναι οι οικογένειες Μάντζικα, Παπαναστασίου, Παπαχρυσάνθου και Θεοδωράκη. Την ίδια χρονιά η παραγωγή των ζυμαρικών MISKO μεταφέρεται στην Πάτρα στις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις για εκείνη την περίοδο και έτσι γίνεται η πρώτη εταιρία που συσκευάζει τα μακαρόνια της. Συγχρόνως, γεννιέται και ο «Ακάκιος», το σήμα κατατεθέν της εταιρείας και το πιο γνωστό ίσως μήνυμα της ελληνικής διαφήμισης.
1991
Η MISKΟ γίνεται μέλος της οικογένειας Barilla, της μεγαλύτερης εταιρείας ζυμαρικών στον κόσμο, δίνοντας της έτσι την ευκαιρία να αναπτυχθεί παγκοσμίως στο πλαίσιο ενός ισχυρού ομίλου με διεθνή παρουσία.
2000
Ένα νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο μεγάλης παραγωγικής δυνατότητας ιδρύεται στον Ελαιώνα, στη Θήβα, που καθιστά την Ελλάδα παραγωγικό πόλο για τις διεθνείς αγορές. Μία επένδυση αξίας 30εκ. ευρώ, η μεγαλύτερη που έχει γίνει ποτέ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη στην αγορά των ζυμαρικών.
2006
Η MISKO μπαίνει για πρώτη φορά στην κατηγορία των έτοιμων σαλτσών. Επίσης, δημιουργεί τις «Γεύσεις Ελλάδος», μια μοναδική σειρά ζυμαρικών που εμπνέεται από παραδοσιακά σχήματα ζυμαρικών διαφόρων περιοχών της Ελλάδας.
2009
Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, η MISKO εμπλουτίζει τις υπάρχουσες σειρές της και λανσάρει τη νέα σειρά ζυμαρικών Ολικής Αλέσεως.
2016
Η MISKO παρουσιάζει τη νέα «Χρυσή Σειρά», το Μοναδικό Ελληνικό Ζυμαρικό από μονοποικιλιακό σιτάρι, με εξαιρετική γεύση, χρυσοκίτρινο χρώμα και το υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, που αποτελεί την ιδανική επιλογή για κλασικές και απαιτητικές συνταγές.
2017
Αρωγός της καινοτομίας και της εξέλιξης η MISKO εγκαινιάζει το Πρόγραμμα Ελληνικού Σίτου που στόχο έχει την εξέλιξη και τη δημιουργία μίας αειφορικής παραγωγής υψηλής ποιότητας σκληρού σίτου στην Ελλάδα, αλλά και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον παραγωγό, το περιβάλλον, την κοινωνία.