Ύδρα, 25 Φεβρουαρίου 2016
Καθώς απομένουν λιγότερες από 45 ημέρες για το 3ο Hydra’s Trail Event είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι και φέτος κορυφαίοι αθλητές του ορεινού τρεξίματος θα παραβρεθούν στην Ύδρα. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους, Δ. Θεοδωρακάκο, Αλ. Φωτιάδη, Στ. Στεφανή, Γ. Διαλεκτό, Γ. Κουρκουρίκη, Χ. Καλαμπούκα, Γ. Καραβίδα, Φ. Αρκουμάνη, Ν. Πάλη κ.α. Βέβαια και το γυναικείο φύλλο θα εκπροσωπηθεί από κορυφαίες αθλήτριες όπως η Γλ. Τζιατζιά, η Ι. Μπαράτσα, η Μ. Μαλάι κ.α.
Ενημερώνουμε όσους δρομείς ενδιαφέρονται να εγγραφούν ότι στην ιστοσελίδα μας, www.hydrastrail.gr υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και φυσικά η φόρμα δήλωσης συμμετοχής όπου μπορούν ακόμα να δηλώνουν την συμμετοχή τους. Οι συμμετέχοντες έχουν ήδη ξεπεράσει τους 650 και κάθε ημέρα αυξάνονται σημαντικά. Οι εγγραφές θα κλείσουν οριστικά την Κυριακή 20 Μαρτίου 2016 και η τελευταία ημέρα που θα θεωρηθούν ως έγκυρες οι καταθέσεις του ποσού συμμετοχής θα είναι η Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016. Πέραν αυτής της ημερομηνίας οι καταθέσεις δεν θα λαμβάνονται υπόψη και οι συμμετοχές θα ακυρώνονται. Εξαίρεση αποτελεί ο αγώνας Run & Fun των 5χλμ, του οποίου η ημερομηνία λήξης εγγραφών και πληρωμών είναι η Παρασκευή 04 Μαρτίου 2016.
Στην ιστοσελίδα μας στην κατηγορία ΑΓΩΝΑΣ έχει ήδη αναρτηθεί σελίδα με τίτλο Λίστα Δωρεάν Μεταφερομένων η οποία περιέχει τα ονόματα όσων μετακινούνται δωρεάν με τα ιπτάμενα δελφίνια από τον Πειραιά. Για την διαδικασία παραλαβής των εισιτηρίων και όλες τις άλλες λεπτομέρειες θα ακολουθήσει νέο Δελτίο Τύπου αλλά και αποστολή email προς στους δικαιούχους. Για του υπόλοιπους αθλητές έχει προβλεφθεί δωρεάν μεταφορά από το Μετόχι της Πελοποννήσου (περιοχή απέναντι από την Ύδρα) με σκάφος που θα μισθώσει η διοργάνωση. Στο Μετόχι οι αθλητές θα φτάσουν με δικό τους μέσο. (Βλέπε σχετική ανακοίνωση στην κατηγορία ΝΕΑ με τίτλο Διευκρινήσεις)
Η Οργανωτική Επιτροπή και οι χορηγοί της διοργάνωση φρόντισαν για μια ακόμα χρονιά να προσφέρουν ένα πλήθος παροχών προς τους αθλητές.
Συνοπτικά αναφέρουμε:
09 & 10 Απριλίου 2016….Ραντεβού στα μονοπάτια της Ύδρας!
Από την Οργανωτική Επιτροπή